Klantenservice
Betaalmogelijkheden
Online betaling via iDEAL, PAYPAL, CREDITCARD, BANCONTACT(/MR CASH), SOFORT BANKING
Betaling via Ideal is de snelste methode. Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw bestelling en iDEAL betaling (inclusief eventuele verzendkosten) hebben ontvangen.
Vooraf betalen door overboeking
Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw totale betaling (inclusief eventuele verzendkosten) hebben ontvangen. U dient het betreffende bedrag zelf over te maken.
Betalen bij afhalen
Bij het afhalen van een artikel kunt u bij ons contant betalen of pinnen.
Levertijd en verzendmethoden
Levertijd
De producten die op voorraad zijn, zijn direct leverbaar. Na het plaatsen van een bestelling of (indien van toepassing) na ontvangst van betaling, wordt het pakket binnen 1 werkdag verzonden. De artikelen worden afgeleverd bij het opgegeven afleveradres. DHL of TNT levert de artikelen in de meeste gevallen binnen 1 à 2 werkdagen bij u af (hier hebben wij geen invloed op). Als artikelen niet op voorraad zijn nemen wij contact met u op. U kunt uw artikel uiteraard ook afhalen in de winkel.
Verzendkosten
De verzendkosten worden bij het opstellen van de order online automatisch berekend. De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van het gewicht en de afmetingen.
Verpakking
Wij zorgen voor goed beschermende verpakking, maar mocht er wel iets beschadigd raken willen wij dat graag direct en uiterlijk binnen 2 dagen na ontvangst van u weten. We kunnen samen tot een adequate oplossing komen.
Weigering
LET OP! Het kan voorkomen dat bij aflevering van de bestelling er volgens DHL, GLS of PostNL door de klant geweigerd wordt om de bestelling aan te nemen. Verzend- en administratiekosten worden in dat geval doorberekend aan de klant.
Afhalen in Haaksbergen OV
Afhalen is mogelijk op afspraak en als onze winkel aan de Rondeelweg 8 in Haaksbergen open is. U kunt uw bestelling dan contant of met pin in onze winkel betalen.
Retourneren of ruilen
Zonder opgave van reden kunt u, nadat u producten heeft ontvangen, de koop ongedaan maken. U dient dit binnen 7 werkdagen na ontvangst aan RESA-RACING te melden. U dient de producten niet gebruikt en in originele verpakking, met de factuur, aan RESA-RACING te retourneren. De kosten en het risico voor deze retourzending zijn voor uw eigen rekening. Na ontvangst van de producten zal RESA-RACING binnen 14 dagen de geretourneerde producten aan u terugbetalen (exclusief verzendkosten). RESA-RACING behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om een gedeelte van het al betaalde bedrag terug te eisen, indien de verpakking of het product al is geopend, gebruikt dan wel beschadigd is.
Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice voordat u de artikelen retour stuurt.
Let op: deze voorwaarden gelden op alle artikelen te bestellen uit onze webshop of winkel behalve op motoren en Moto-Bikes.
Let op: deze voorwaarden gelden op alle artikelen te bestellen uit onze webshop of winkel behalve op motoren en Moto-Bikes.
Algemene informatie garantie
Wanneer er iets niet in orde is met uw product, neem dan contact op met onze klantenservice, samen met u zullen wij analyseren wat er aan de hand is. Nadat is vastgesteld dat er zich een probleem heeft voorgedaan met uw product, kunt u het product aan ons toezenden of afgeven. De kosten hiervoor zijn voor uw eigen rekening. Indien het de uitvoering van uw garantie versnelt, zullen wij u adviseren het product rechtstreeks te verzenden aan het servicecentrum van de fabrikant, dan wel contact op te nemen met de fabrikant voor de uitvoering van uw garantie. Garantie verloopt uitsluitend via de fabrikant van het merk. De uitvoering van garantie wordt door RESA-RACING opgevolgd conform de voorschriften van de fabrikant.
Om voor de uitvoering van garantie voor uw product in aanmerking te komen, biedt u het product altijd aan samen met een kopie aankoopbewijs van RESA-RACING, een duidelijke probleemomschrijving, uw contactgegevens en indien van toepassing het garantiebewijs van het desbetreffende product. Zonder deze begeleidende stukken is het niet mogelijk uw aanvraag in behandeling te nemen, noch om u te informeren over de status daarvan.
Nadat uw product hersteld of vervangen is, wordt het product aan u retour verzonden. De duur van de afwikkeling is sterk gerelateerd aan het desbetreffende product en de fabrikant. RESA-RACING is hierbij volledig afhankelijk van de servicecapaciteit van een fabrikant.
Stuur nooit onaangekondigd producten naar RESA-RACING. Deze kunnen niet in behandeling worden genomen en zullen ook niet aangenomen worden.
Garantie wil zeggen dat u gedurende de garantietermijn van uw leverancier mag verwachten dat deze instaat voor de kwaliteit en het juist functioneren van het product. Bij een defect product of het claimen van garantie kunt u ten alle tijde bij onze klantenservice terecht.
Als u nog vragen heeft over de garantie van het product, kunt u ons dit laten weten door een e-mail te sturen.
RESA-RACING levert voornamelijk uit eigen voorraad, dus kunnen we snelle levertijden bieden(indien op voorraad is het product direct leverbaar). Onze website wordt dagelijks geactualiseerd om zo verassingen te voorkomen. Het kan voorkomen dat iets juist is verkocht in onze winkel aan de Rondeelweg 8 nog niet als zodanig is gewijzigd in de voorraad op onze website. Als u zekerheid wilt hebben voordat u een order plaatst of onze winkel bezoekt, neem dan contact met ons op.
Klachtenservice
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals
u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail
aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post
en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de
klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te
lossen.
Onze gegevens:
Resa-Racing Haaksbergen
Rondeelweg 8
7482 RC Haaksbergen
info@resa-racing.nl
074-2567 258
Na ontvangst van uw klacht
ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na
ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u
hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u
ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop
Keurmerk waar Resa-Racing bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging
om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de
mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).